Odebírá více než 5 000 personalistů a manažerů. Přidejte se k nim.
Chytré rady jsou zdarma a odhlásit se můžete kdykoliv.
Kliknutím na tlačítko Odeslat potvrzujete, že jste se seznámil/a s Prohlášením o ochraně osobních údajů.
Vše, co vás zajímá o Chytrém náboru a HR Marketingu
Naši grafici vytvoří návrhy pro Vaši náborovou kampaň. Ať už potřebujete grafiku pro sociální sítě, bannery pro on-line reklamu nebo třeba letáky pro tisk. Vaše kampaň tak bude působit jednotně a bude mít šanci zaujmout více uchazečů.
Zpravidla zvládneme kampaň připravit a spustit do 5 pracovních dnů od uhrazení objednávky.
Skupina lidí - v tomto případě uchazečů - kterou chcete oslovit. Cílovou skupinu definujeme na základě vašich požadavků. Používají se různá kritéria jako např. lokalita, vzdělání, zájmy a mnohé další. Výsledkem je náborová kampaň, kterou vidí uchazeči odpovídající vašim požadavkům.
Nejjednodušeji z reportu. Po ukončení kampaně zasíláme přehledné vyhodnocení kampaní. Pokud jste trochu technicky zdatní nebo máte administrátora webových stránek, poznáte "naše" uchazeče také podle tzv. URL parametrů, které používáme pro vaši kampaň. Detaily vám můžeme upřesnit během realizace kampaně.
Do výběru uchazečů nijak nevstupujeme. Naše náborové kampaně osloví tu správnou cílovou skupinu, kterou pošleme na vaše kariérní stránky. Uchazeči se hlásí přímo vám a výběrový proces si řídíte vy.
Ano. Naše náborové kampaně můžete využít ve všech případech, kdy hledáte nové kolegy. Ať už hledáte zaměstnance na plný či zkrácený úvazek, nebo spolupracovníky na živnostenský list.
Záleží na rozpočtu, délce trvání, cílové skupině, lokalitě a dalších faktorech. Typicky se výsledky pohybují od několika desítek tisíc až po několik stovek tisíc zobrazení za měsíc.
Všude na internetu, kde se pohybují uchazeči, kteří odpovídají cílové skupině. Ať už tráví čas na sociálních sítích, čtou si články na internetu nebo sledují video, které je zajímá. Vaši kampaň uvidí a mohou na ni reagovat.
HR marketing funguje jinak - lépe - než klasická inzerce, na kterou jste asi zvyklí. Vaše kampaně se zobrazují uchazečům podle toho, kde se zrovna uchazeči na internetu pohybují. Pokud bychom zobrazení omezili na úzký seznam stránek, mnoho potencionálních uchazečů by se o vás vůbec nedozvědělo. Pokud ovšem máte požadavek, aby se kampaň zobrazovala pouze na specifických stránkách, umíme to zařídit.
Ne všechny internetové stránky jsou vhodné pro náborové kampaně. Některé z nich mohou být nedůvěryhodné nebo šířit nevhodný obsah. Abychom vás a vaši reputaci zaměstnavatele ochránili, udržujeme a pravidelně aktualizujeme tzv. Blacklist - seznam nevhodných stránek, na kterých se vaše kampaň nikdy neobjeví.
Záleží na variantě, kterou si vyberete. Standardně používáme Facebook, Instagram, Google, YouTube a Seznam.
Ano, vytvoříme. Případně použijeme váš návrh, pokud ho máte k dispozici a chcete ho použít.
Ano. Pokud potřebujete oslovit uchazeče, kteří využívají internet minimálně nebo vůbec, je tištěný leták vhodnou volbou. Vytvoříme pro vás kompletní návrh (za úplatu) včetně tiskové přípravy. Vám už jen stačí zaslat soubor do tiskárny, která ho vytiskne.
Internet a zejména sociální sítě, přitahují různé typy uživatelů. Zvláště obtížní jsou tzv. "trollové", kteří prakticky vylučují jakoukoliv rozumnou komunikaci. Náborové kampaně mohou přitáhnout jejich pozornost. My dáváme pozor, aby jejich příspěvky neproměnili vaše kampaně v přehlídku lidské hlouposti.
Drobné úpravy ano. V případě rozsáhlejších změn, které změní cílovou skupinu, doporučujeme vytvořit novou kampaň.
Záleží na cílové skupině. Pokud obsazujete více pozic a požadavky na uchazeče se podobají, bude možná stačit jedna kampaň. Pokud se požadavky výrazně liší, doporučujeme rozdělení na více kampaní, abychom mohli oslovit tu správnou cílovou skupinu uchazečů.
Záleží na počtu lokalit a na velikosti cílové skupiny. Pokud je lokalit příliš mnoho, rozdělí se rozpočet na tak malé části, že to ztrácí význam. V takovém případě doporučujeme rozdělení na více kampaní, aby bylo zajištěno oslovení dostatečného počtu uchazečů.
Responzivní kariérní mikro-stránku vám vytvoříme. Stačí si vybrat ten správný balíček.
Responzivní stránka se sama přizpůsobí zařízení uživatele. Jednoduše řečeno: bude vypadat skvěle na počítačích, tabletech i chytrých telefonech.
Ano, všechny kampaně vytváříme tak, aby je viděli vhodní uchazeči nezávisle na tom, zda používají počítač, tablet nebo chytrý telefon.
Nejlepší způsob jak budovat značku zaměstnavatele je právě dlouhodobý HR Marketing. Ten působí na uchazeče kontinuálně, buduje povědomí o Vaší společnosti a pomáhá v případech, kdy uchazeči nechtějí měnit práci hned, ale pouze o změně uvažují.
Kontaktujte nás a domluvíme se na individuálních podmínkách
Každou náborovou kampaň vytváříme s láskou. Proto se v některých umístěních může objevit informace, že vaši kampaň realizuje Chytrý nábor. Obvykle o tom informuje malý text "Vyrobil s Chytrý nábor".
Kontaktujte nás. Rádi vám pomůžeme.
Odebírá více než 5 000 personalistů a manažerů. Přidejte se k nim.
Chytré rady jsou zdarma a odhlásit se můžete kdykoliv.
Kliknutím na tlačítko Odeslat potvrzujete, že jste se seznámil/a s Prohlášením o ochraně osobních údajů.
Používáme cookies pro lepší uživatelský zážitek. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas a zároveň potvrzujete, že jste se seznámil/a s Prohlášením o ochraně osobních údajů.