Konec pohádky. Minimální příjem se neosvědčil.

Chytré rady odebírá více než 5 000 personalistů.

Recruitment nebo Employer Branding?

Uděláme účinnou náborovou kampaň i pro Vaši firmu.

Kontaktujte nás

Jak jinak si vysvětlit fakt, že Finsko tento unikátní sociální experiment ukončí již v tomto roce?

Po dva roky dostávalo 2 000 vybraných účastníků částku 560 EUR (cca 14 200 Kč) měsíčně. Bez ohledu na to, jestli byli nezaměstnaní nebo jestli si práci už našli. Základní příjem měl ukázat v praxi, že je to pro stát výhodnější model, než komplikovaný systém vyplácení dávek.

Plánovalo se i rozšíření na další skupiny, včetně zaměstnaných. Jenže tomu finská vláda učinila rázný konec. V experimentu se pokračovat nebude.

Podle výzkumníků je to škoda, protože 2 roky jsou příliš krátká doba na nějaké závěry. Závěrečná zpráva bude k dispozici po ukončení celého programu v roce 2018. Bude jistě zajímavé si ji přečíst.

Už jste vyzkoušeli Chytrý nábor?

Možná jste s námi hledali zaměstnance už dříve. Nebo jste o nás jen slyšeli, ale zatím nevyzkoušeli. Ať tak či onak, HR Marketing je nedílnou součástí náboru našich zákazníků. Díky němu osloví spoustu uchazečů, kteří by se o nich jinak nedozvěděli.

Kontaktujte nás a vyzkoušejte si HR Marketing bez starostí.

Populární články

Používáme cookies pro lepší uživatelský zážitek. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas a zároveň potvrzujete, že jste se seznámil/a s Prohlášením o ochraně osobních údajů.

© Colorbee, s.r.o.
Design by grafikli.cz