chytre-firmy-kuryr-servis

Společnost KURÝR servis nabízí rozvoz zboží pro zákazníky obchodních domů a nákupních center. Je také partnerem společnosti GLS, pro kterou provozuje depo. Její kurýři doručují snad skoro vše a to již od roku 2001.

V takto specifickém a tvrdě konkurenčním podnikání je kvalita zaměstnanců rozhodující. Zejména, když jste v kontaktu se zákazníky každý den.

Majitel společnosti pan Kaňka dřív používal k hledání zaměstnanců inzerci v tisku. Jenže postupem času se tato metoda stávala čím dál tím méně účinnější. Jak se trh práce postupně proměňuje, počet volných uchazečů se snižuje. Také si více vybírají a neváhají změnit zaměstnání pokud se jim něco nelíbí. Pan Kaňka si byl těchto změn vědom a hledal způsob, jak zkvalitnit nábor zaměstnanců.

A proto vyzkoušel Chytrý nábor na kterém se mu nejvíce líbí, že umí využít nová média jako jsou Facebook nebo Google. Díky tomu dokáže přesně oslovit tu správnou cílovou skupinu uchazečů v požadované lokalitě tak, aby odpovídala požadavkům zaměstnavatele.

Dlouhodobá spolupráce mezi KURÝR servisem a Chytrým náborem ukazuje, že HR Marketing už dávno není jen pro velké firmy. Naopak, výhody HR Marketingu mohou využívat společnosti všech velikostí, které chtějí zkvalitnit nábor zaměstnanců.

Kurýr servis: Od inzerce v tisku až k HR marketingu