Uděláme účinnou náborovou kampaň i pro Vaši firmu.
Nábor zaměstnanců: Jde jen o peníze?
Chytré rady odebírá více než 5 000 personalistů.

Asi jste to také četli. Některé velké potravinářské řetězce vyrukovali s nejtvrdším kalibrem: vysokou mzdou. Má smysl v tomto závodě soutěžit? A jak dlouho se dá takové tempo vydržet?
Jsou uchazeči opravdu tak přízemní?
Někdo by se mohl ptát, jestli všechny ty pěkné řečičky o HR Marketingu, Employer Brandingu, talent poolu, zaměstnaneckých benefitech, worklife balance a spol., mají vůbec smysl.
Protože když přijde na lámání chleba, ukazuje se, že lidé slyší na úplně obyčejnou věc. A sice na peníze.
Má tedy HR Marketing smysl?
Samozřejmě, že má. Z mnoha důvodů:
Budování značky zaměstnavatele
Budovat dlouhodobě značku firmy, jako dobrého zaměstnavatele je sice běh na delší trať, ale určitě se vyplácí.
Zviditelnění pozice
Kdo není vidět, jako by nebyl. A pro zaměstnavatele to platí dvojnásob. Kdyby tak existoval způsob, kde zaměstnavatel zadá koho hledá a o zbytek se postará nějaký profesionál! (Existuje. Právě jste ho našli. )
Žádná kapsa není bezedná
Dalším důvodem je také fakt, že ne všechny firmy si mohou dovolit přetahovat se o lidi pomocí vyšších mezd. Na druhou stranu HR Marketing si může dovolit téměř každý, protože vyjde určitě levněji, než nekonečné navyšování platů.
Zajistí peníze věrnost?
Na zváženou také je, jestli lepší peníze zajistí dlouhodobou loajalitu. Co když se za čas objeví zaměstnavatel, který nabídne víc?
Jak děláme náborové kampaně v Chytrém náboru?
Záleží na zákazníkovi. Pokud je nabídka finančně zajímavá, určitě se penězům nevyhýbáme. Ale výše mzdy nebývá tím hlavní tahounem našich kampaní. Protože dobrý HR Marketing musí přinášet zaměstnavatelům, ale i uchazečům něco důležitějšího.
Budování vztahů
Tím nejdůležitějším je určitě budování vztahů. Zjišťování, jestli se k sobě obě strany hodí, jestli spolu dokážou navázat dlouhodobější vztah a spolupracovat spolu.
Připomíná vám to trochu seznamku? Máte úplnou pravdu. Jestli budete chtít, seznámíme vás a vaše budoucí zaměstnance. Stačí nás jen kontaktovat.