Jaké nejčastější chyby dělají zaměstnavatelé, když hledají zaměstnance? To vám ukážeme na zkušenostech z naší praxe.


nejcastejsi-chyby-zamestnavatelu

Když se mluví o HR Marketingu a náborových kampaních, mnoho lidí si představuje něco úžasného, kreativního a ideálně virálního. A přitom by často stačilo jen dodržovat základní principy. Výsledky by pak byly mnohem úspěšnější.

Nejčastější chyby

Kariérní stránky neexistují Uchazeč se o firmě a její kultuře nic nedozví.
Kariérní stránky nejsou přímo na firemním webu Patří na firemní web a nikam jinam! Znáte snad někoho kdo hledá informace o firmě na adrese www.trh-firemni-kultury.cz/firmy/1234/jmeno-firmy? Nebo spíš půjde na www.jmeno-firmy.cz/kariera?
Chybí informace o volných pozicích Uchazeč neví, zda vůbec někoho firma hledá.
Chybí informace o náplni práce Kandidáty to přitom zajímá. A moc.
Pozice uváděna pod různými názvy na stránkách, sociálních sítích a v náborových kampaních Velmi matoucí.
Není uveden plat Lidé pracují hlavně pro peníze.
Je uvedeno příliš velké platové rozpětí Např. 20 –  60 000. Působí neseriózně.
Překlepy, hrubky v textu ;-)
Popis pozice je v PDF, případně ve Wordu Uživatel potřebuje příslušnou aplikaci, aby popis vůbec otevřel.
Několik pozic na jedné stránce Pro uživatele nepřehledné.
Záměrné dezinformace o náplni práce Snaha přilákat uchazeče, kteří by jinak nereagovali. To se ale nevyplácí.
Neuvádění firemních benefitů Údajně nechtějí lákat uchazeče na výhody. Domnívají se, že takto se budou hlásit pouze vážní zájemci o práci. Naivní představa.
Nerelevantní informace uváděné v popisu pozice Klišé, nic neříkající informace, apod.
Stránky nejsou v HTML, ale ve Flashi Technologie, která byla IN naposledy před 10 lety. Teď je OUT.

Chcete lepší uchazeče? Využijte HR Marketing!


Nejčastější chyby zaměstnavatelů