Smutný trend: Peníze přilákají mladé, ale jejich loajalitu nekoupí

Chytré rady odebírá více než 5 000 personalistů.

Recruitment nebo Employer Branding?

Uděláme účinnou náborovou kampaň i pro Vaši firmu.

Kontaktujte nás

Generace Y a Z plánují změnu zaměstnavatele, ukázal průzkum.

Společnost Deloitte nedávno zveřejnila průzkum, který provedla mezi Generací Y (lidé narození 1983 - 1994) a Generací Z (1995 - 1999).

Výsledky jsou založeny na celkem 12 299 odpovědích z 36 zemí. Takový počet má určitě svoji vypovídající hodnotu a jeho výsledky by personalisté neměli brát na lehkou váhu.

Bohužel, čísla to rozhodně nejsou nijak radostná. 43 % lidí z generace Y (také tzv. Mileniáni) plánuje změnit zaměstnavatele do 2 let. A z generace Z je to dokonce celých 61 %. Navíc, jen 28 % mileniánů plánuje v jedné firmě zůstat déle než 5 let.

Asi nepřekvapí, že tyto generace si hodně cení flexibility, kterou firmy bohužel nedokáží nabídnout v potřebném rozsahu. Dále klesá důvěra v etické chování společností a v odhodlání managementu přispět ke zlepšení společenských problémů.

Obě generace mají zároveň pocit, že zaměstnavatel nedělá dost pro to, aby je připravil na budoucnost.

To vše znamená obrovské výzvy pro HR, zejména v oblastech recruitmentu nových kolegů a retenci stávajících zaměstnanců. I když se o motivaci, benefitech a vzdělávání zaměstnanců mluví v HR často, tento průzkum naznačuje, že generace Y a Z vnímají realitu jinak.

Už jste vyzkoušeli Chytrý nábor?

Možná jste s námi hledali zaměstnance už dříve. Nebo jste o nás jen slyšeli, ale zatím nevyzkoušeli. Ať tak či onak, HR Marketing je nedílnou součástí náboru našich zákazníků. Díky němu osloví spoustu uchazečů, kteří by se o nich jinak nedozvěděli.

Kontaktujte nás a vyzkoušejte si HR Marketing bez starostí.

Populární články

Používáme cookies pro lepší uživatelský zážitek. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas a zároveň potvrzujete, že jste se seznámil/a s Prohlášením o ochraně osobních údajů.

© Colorbee, s.r.o.
Design by grafikli.cz