Uděláme účinnou náborovou kampaň i pro Vaši firmu.
Válku o talenty pomáhá vyhrát marketing
Chytré rady odebírá více než 5 000 personalistů.

Jak řeší kritický nedostatek talentů firma, která potřebuje 2 000 uchazečů za rok? Jaké volí strategie, když od ní zaměstnanci odcházejí průměrně po dvou letech? Jak se vypořádává s faktem, že ohromujících 73 % uchazečů je pasivních a ti nejlepší kandidáti jsou na trhu práce k dispozici jen 10 dnů?
Talent Acquisition Director M. Rivière se podělil o svoje zkušenosti z bitevního pole. V jeho chápání jde opravdu o válku, protože ostatní společnosti soutěží o vysoce kvalifikované lidi, kterých je na trhu práce kritický nedostatek.
Jako hlavní úkol vidí schopnost oslovit pasivní kandidáty, začít s nimi smysluplnou konverzaci a představit se jim jako perspektivní zaměstnavatel. Zmiňuje důležitost candidate experience, která je nezbytnou součástí náborového procesu. Do toho zapadá nejen rozdělení recruiterů podle jejich specializace, ale i zapojení ostatních zaměstnanců - jako například sales týmu, který pomáhá se sourcingem uchazečů a employer brandingem.
Vítězné strategie jsou podle něj stále více závislé na marketingu, který pomáhá ve všech fázích náboru: od zviditelnění zaměstnavatele, po oslovení potencionálních zájemců, až po jejich proměnu na kandidáty, kteří mají vážný zájem.
Z jeho pohledu je každý zaměstnanec zároveň ambasadorem značky zaměstnavatele a je proto nutné snažit se do employer brandingu zapojit všechny.
Pokud hledáte lidi a potřebujete náborové kampaně, které mají výsledky, rádi vám s nimi pomůžeme. Stejně, jako jsme pomohli i ostatním úžasným zaměstnavatelům.
Máme za sebou více než 2 000 kampaní. Velkou výhodou pro vás je také jasný a přehledný ceník, který zahrnuje all-inclusive služby. Můžete si tak přesně vybrat HR Marketing, který vyhovuje vašim potřebám.