Nábor zaměstnanců ve 3 snadných krocích

1. Zadejte koho hledáte
2. My vytvoříme a spustíme náborovou kampaň
3. Vy si vyberete z uchazečů

Časté otázky

Proč hledat zaměstnance s Chytrým náborem?

  • Rychlost, kvalita a bezproblémová komunikace
  • Kompletní realizace online náborových kampaní
  • Oslovení uchazečů online i offline
    • Na počítačích, tabletech a mobilních telefonech
    • Na sociálních sítích a internetu
    • Návrh náborových letáků a příprava pro tisk
  • Realizováno více než 1 000 náborových kampaní
  • Experti na náborový marketing

Jak můžeme začít s náborovou kampaní?

S Chytrým náborem to jde rychle a jednoduše.

  1. Vyplňte krátký formulář.
  2. Následně obdržíte objednávku s pokyny k úhradě.
  3. Po uhrazení připravíme kampaň a spustíme jí.

Pokud máte specifické požadavky napište nám.

Co obsahuje základní cena?

Základní cena obsahuje:

  • Základní grafický návrh
  • Online marketing
  • Sociální sítě
  • Pasivní komunikace na sociálních sítích
  • Rozpočet na kampaň
  • Základní cílení
  • Základní závěrečný report
  • Vyrobeno s

Jak vybíráte uchazeče?

Do výběru uchazečů nijak nevstupujeme. Naše náborové kampaně osloví tu správnou cílovou skupinu, kterou pošleme na vaše kariérní stránky. Uchazeči se hlásí přímo vám a výběrový proces si řídíte vy. Jednoduché a účinné.

Co je to cílová skupina?

Skupina lidí - v tomto případě uchazečů - kterou chcete oslovit. Cílovou skupinu definujeme na základě vašich požadavků. Používají se různá kritéria jako např. lokalita, vzdělání, zájmy a mnohé další. Výsledkem je inzerce, kterou vidí uchazeči odpovídající vašim požadavkům. Je to velmi efektivní způsob. Zvláště ve srovnání s jinými. ;-)

Jak dlouho trvá realizace náborové kampaně?

Zpravidla zvládneme kampaň připravit a spustit do 2 pracovních dnů od uhrazení objednávky.

Jak se dozvím, kolik uchazečů mi poslal Chytrý nábor?

Nejjednodušeji z reportu. Po ukončení kampaně zasíláme přehledné vyhodnocení kampaní. Pokud jste trochu technicky zdatní nebo máte administrátora webových stránek, poznáte "naše" uchazeče také podle tzv. URL parametrů, které používáme pro vaši kampaň. Detaily vám můžeme upřesnit během realizace kampaně.

Hledám spolupracovníky na ŽL/IČ. Pomůžete mi?

Ano. Naše náborové kampaně můžete využít ve všech případech, kdy hledáte nové kolegy. Nezáleží na tom, jestli hledáte zaměstnance na plný či zkrácený úvazek, nebo spolupracovníky na živnostenský list.

Kolik uchazečů uvidí můj inzerát?

Záleží na rozpočtu, délce trvání, cílové skupině, lokalitě a dalších faktorech. Typicky se výsledky pohybují od několika desítek tisíc až po několik stovek tisíc zobrazení za měsíc. Pokud chcete mít jistotu dostatečného počtu zobrazení doporučujeme zvolit možnost "Vyšší počet zobrazení".

Kde všude bude inzerát vidět?

Všude na internetu, kde se pohybují uchazeči, kteří odpovídají cílové skupině. Ať už tráví čas na sociálních sítích, čtou si články na internetu nebo sledují video, které je zajímá. Váš inzerát uvidí a mohou na něj reagovat.

Dáte mi seznam stránek na kterých bude inzerát vidět?

Ne, protože náborový marketing funguje jinak - lépe - než klasická inzerce, na kterou jste asi zvyklí. Vaše inzeráty se zobrazují uchazečům podle toho, kde se zrovna uchazeči na internetu pohybují. Pokud bychom vaše inzeráty omezili na úzký seznam stránek, mnoho potencionálních uchazečů by se o vás vůbec nedozvědělo.

Co je to Blacklist?

Ne všechny internetové stránky jsou vhodné pro náborové kampaně. Některé z nich mohou být nedůvěryhodné nebo šířit nevhodný obsah. Abychom vás a vaši reputaci zaměstnavatele ochránili, udržujeme a pravidelně aktualizujeme tzv. Blacklist - seznam nevhodných stránek, na kterých se vaše inzeráty nikdy neobjeví.

Na jakých sociálních sítích bude inzerát vidět?

Všude tam, kde se pohybují uchazeči. Sítě volíme podle cílové skupiny a rozpočtu. Nejčastěji používáme Facebook, Instagram a LinkedIn.

Kolik dní se budou inzeráty zobrazovat?

Kampaň bude aktivní podle toho, jakou si zvolíte dobu trvání. 1 měsíc znamená, že se vaše kampaň bude zobrazovat minimálně 28 dní. 2 měsíce - 56 dní. 3 měsíce - 84 dní. Pokud máte specifické požadavky napište nám. Rádi vám pomůžeme.

Vytvoříte i grafický návrh?

Ano, základní grafický návrh je zahrnut v ceně.

Vytvoříte i tištěné letáky?

Pokud potřebujete oslovit uchazeče, kteří využívají internet minimálně nebo vůbec, je tištěný leták vhodnou volbou. Vytvoříme pro vás kompletní návrh včetně tiskové přípravy. Vám už jen stačí zaslat soubor do tiskárny, která ho vytiskne. Více informací najdete v sekci "Návrh a příprava letáku".

Jaká jsou opatření proti nevhodným komentářům na sociálních sítích?

Internet a zejména sociální sítě, přitahují různé typy uživatelů. Zvláště obtížní jsou tzv. "trollové", kteří prakticky vylučují jakoukoliv rozumnou komunikaci. Náborové kampaně mohou přitáhnout jejich pozornost. My dáváme pozor, aby jejich příspěvky neproměnili vaše kampaně v přehlídku lidské hlouposti.

Co to znamená vyrobeno s láskou?

Každou náborovou kampaň vytváříme s láskou. Proto se v některých umístěních může objevit informace, že vaši kampaň realizuje Chytrý nábor. Obvykle o tom informuje malý text "Vyrobil s Chytrý nábor".

Je možné dělat úpravy během kampaně?

Drobné úpravy ano. V případě rozsáhlejších změn, které výrazně změní cílovou skupinu, doporučujeme vytvořit novou kampaň.

Mohu ukončit kampaň dřív?

Ano, v případě kampaní, které trvají déle než 1 měsíc. Kampaň můžete jednou za měsíc pozastavit. Zbývající částka vám bude převedena formou kreditu, který můžete využít kdykoliv během následujících 12 kalendářních měsíců.

Co dělat, když nemám vlastní video?

Vyberete si z našich šablon a hudebních doprovodů. Video vám vytvoříme na míru. Více informací v nápovědě "Video".

Mám víc pozic, stačí jedna kampaň?

Záleží na cílové skupině. Pokud obsazujete více pozic a požadavky na uchazeče se podobají, bude možná stačit jedna kampaň. Pokud se požadavky výrazně liší, doporučujeme rozdělení na více kampaní, abychom mohli oslovit tu správnou cílovou skupinu uchazečů.

Mám stejnou pozici ve více lokalitách, stačí jedna kampaň?

Záleží na počtu lokalit a na velikosti cílové skupiny. Pokud je lokalit příliš mnoho, rozdělí se rozpočet na tak malé části, že to ztrácí význam. V takovém případě doporučujeme rozdělení na více kampaní, aby bylo zajištěno oslovení dostatečného počtu uchazečů.

Co když nemám kariérní stránku?

Stránku vám vytvoříme na míru. Více informací také najdete v nápovědě "Kariérní stránka".

Uvidí mě uchazeči na chytrých telefonech?

Ano, všechny kampaně vytváříme tak, aby je viděli vhodní uchazeči nezávisle na tom, zda používají počítač, tablet nebo chytrý telefon.

Co když hledám zaměstnance průběžně po celý rok?

Pro dlouhodobé kampaně máme výhodné měsíční paušály, díky kterým můžete oslovovat talentované uchazeče kontinuálně a konzistentně. Kontaktujte nás pro více informací.

Mám specifické požadavky, pomůžete mi?

Napište nám. Rádi vám pomůžeme.

Kdy obdržím daňový doklad?

Daňový doklad Vám bude zaslán v elektronické podobě na Vámi uvedený e-mail do 14 dnů od přijetí platby na náš účet.

Náborové kampaně

Jak inzerovat

Stačí vyplnit pár údajů v jednoduchém formuláři. O profesionální inzerci na sociálních sítích a internetu se postaráme my.

Všechny naše kampaně zahrnují:

  • Základní grafický návrh
  • Online marketing
  • Sociální sítě
  • Pasivní komunikace na sociálních sítích
  • Rozpočet na kampaň
  • Základní cílení
  • Základní závěrečný report
  • Vyrobeno s

Název pozice

Koho hledáte. Název pozice použijeme v náborové kampani a uvidí ho uchazeči.

Lokalita

Kde chcete uchazeče oslovit. Většina zaměstnavatelů oslovuje uchazeče v okolí pracoviště. V některých případech - zejména při nedostatku uchazečů ve vaší oblasti - může být vhodné uvažovat i uchazečích z jiných lokalit. Pokud zadáváte více lokalit, oddělte je čárkou.

Popis pozice

Pokud máte popis pozice v souboru, můžete nám ho poslat. Čím více máme informací o vašich požadavcích, tím lépe můžeme oslovit ty správné uchazeče.

Maximální velikost souboru 1,5 MB a jeden z následujících formátů: pdf, docx, doc, xlsx, xls nebo txt.

Odkaz na pozici

Pokud máte pozici zveřejněnou na vašich kariérních stránkách, vložte odkaz (URL). Pokud pozice na internetu není, vytvoříme vám kariérní stránku na míru.

Trvání kampaně

Zde platí jednoduché pravidlo: Čím delší dobu je kampaň spuštěná, tím víc uchazečů se o vás dozví.

Kampaň bude aktivní podle toho, jakou si zvolíte dobu trvání. 1 měsíc znamená, že se vaše kampaň bude zobrazovat minimálně 28 dní. 2 měsíce - 56 dní. 3 měsíce - 84 dní.

Rozšiřující služby

Prezentujte se účinně a dovolte uchazečům, aby vás objevili díky atraktivní prezentaci. Zvyšte svůj dosah, abyste oslovili dostatečný počet uchazečů. Více informací o jednotlivých rozšiřujících službách níže .

Vaši náborovou kampaň uvidí vyšší počet uchazečů. Průměrně počet naroste o několik desítek tisíc zobrazení za měsíc. Doporučujeme zejména pokud chcete, aby vaše kampaň byla dostatečně viditelná a neztratila se mezi konkurencí.

Kariérní stránka

Vytvoříme pro vás atraktivní kariérní stránku s profesionálním designem. Bude se správně zobrazovat všem uchazečům bez ohledu na to, z kterého zařízení na stránky přistupují. Mohou tak na vaši pozici reagovat z počítače, tabletu nebo chytrého telefonu. Stránku pro vás budeme udržovat a aktualizovat dle vašich požadavků. Podívejte se na ukázky kariérních stránek, které jsme vytvořili pro naše zákazníky.

Video

Ukažte se uchazečům v tom nejlepším světle s využitím videa. Použijeme vaši prezentaci nebo ji připravíme s využitím našich profesionálních šablon a hudebních doprovodů.

Návrh a příprava letáku

Kompletně navrhneme náborový leták a připravíme ho pro tisk. Vám už jen stačí ho zaslat do tiskárny. Ideální propojení online a offline světa, díky kterému oslovíte uchazeče opravdu všude.

Cena

Systém vypočítá celkovou cenu podle navolených položek. Teď už stačí jen inzerát odeslat. Po kontrole údajů vám zašleme objednávku s pokyny k platbě. Náborovou kampaň zpravidla spouštíme do 2 pracovních dnů od uhrazení objednávky.