Nábor zaměstnanců ve 3 snadných krocích

1. Zadejte koho hledáte
2. My vytvoříme a spustíme náborovou kampaň
3. Vy si vyberete z uchazečů

Časté otázky

Proč hledat zaměstnance s Chytrým náborem?

  • Rychlost, kvalita a bezproblémová komunikace
  • Kompletní realizace online náborových kampaní
  • Oslovení uchazečů online i offline
    • Na počítačích, tabletech a mobilních telefonech
    • Na sociálních sítích a internetu
    • Návrh náborových letáků a příprava pro tisk
  • Realizováno více než 1 000 náborových kampaní
  • Experti na náborový marketing

Jak můžeme začít s náborovou kampaní?

S Chytrým náborem to jde rychle a jednoduše.

  1. Kontaktujte nás
  2. Společně zjistíme koho hledáte a jaká kampaň je pro Vás nejvhodnější

Pokud máte specifické požadavky Kontaktujte nás.

Kolik nás bude kampaň stát?

Kampaně připravujeme na míru podle toho, koho hledáte. Cena závisí na více faktorech:

  • Zda máte vlastní kariérení stránky,
  • jestli je vhodné i aktivní oslovování uchazečů (téměř nutnost u specializovaných a vyšších pozic),
  • jakou formu komunikace na sociálních sítích zvolíte,
  • délka kampaně
  • a na dalších parametrech

Obecně však můžeme říci, že Vás náborová kampaň vyjde vždy výrazně levněji než nábor přes personální agenturu. Další nespornou výhodou je budování značky zaměstnavatele, oslovení více potenciálních uchazečů - aktivních i pasivních a možnost přijmout více uchazečů bez navýšení ceny.

Jak vybíráte uchazeče?

Do výběru uchazečů nijak nevstupujeme. Naše náborové kampaně osloví tu správnou cílovou skupinu, kterou pošleme na vaše kariérní stránky. Uchazeči se hlásí přímo vám a výběrový proces si řídíte vy. Jednoduché a účinné.

Co je to cílová skupina?

Skupina lidí - v tomto případě uchazečů - kterou chcete oslovit. Cílovou skupinu definujeme na základě vašich požadavků. Používají se různá kritéria jako např. lokalita, vzdělání, zájmy a mnohé další. Výsledkem je náborová kampaň, kterou vidí uchazeči odpovídající vašim požadavkům. Je to velmi efektivní způsob. Zvláště ve srovnání s jinými. ;-)

Jak dlouho trvá realizace náborové kampaně?

Zpravidla zvládneme kampaň připravit a spustit do 5 pracovních dnů od uhrazení objednávky.

Jak se dozvím, kolik uchazečů mi poslal Chytrý nábor?

Nejjednodušeji z reportu. Po ukončení kampaně zasíláme přehledné vyhodnocení kampaní. Pokud jste trochu technicky zdatní nebo máte administrátora webových stránek, poznáte "naše" uchazeče také podle tzv. URL parametrů, které používáme pro vaši kampaň. Detaily vám můžeme upřesnit během realizace kampaně.

Hledám spolupracovníky na ŽL/IČ. Pomůžete mi?

Ano. Naše náborové kampaně můžete využít ve všech případech, kdy hledáte nové kolegy. Nezáleží na tom, jestli hledáte zaměstnance na plný či zkrácený úvazek, nebo spolupracovníky na živnostenský list.

Kolik uchazečů uvidí náborovou kampaň?

Záleží na rozpočtu, délce trvání, cílové skupině, lokalitě a dalších faktorech. Typicky se výsledky pohybují od několika desítek tisíc až po několik stovek tisíc zobrazení za měsíc.

Kde všude bude kampaň vidět?

Všude na internetu, kde se pohybují uchazeči, kteří odpovídají cílové skupině. Ať už tráví čas na sociálních sítích, čtou si články na internetu nebo sledují video, které je zajímá. Vaši kampaň uvidí a mohou na ni reagovat.

Dáte mi seznam stránek na kterých bude kampaň vidět?

Náborový marketing funguje jinak - lépe - než klasická inzerce, na kterou jste asi zvyklí. Vaše kampaně se zobrazují uchazečům podle toho, kde se zrovna uchazeči na internetu pohybují. Pokud bychom zobrazení omezili na úzký seznam stránek, mnoho potencionálních uchazečů by se o vás vůbec nedozvědělo. Pokud ovšem máte požadavek, aby se kampaň zobrazovala na specifických stránkách, umíme to zařídit.

Co je to Blacklist?

Ne všechny internetové stránky jsou vhodné pro náborové kampaně. Některé z nich mohou být nedůvěryhodné nebo šířit nevhodný obsah. Abychom vás a vaši reputaci zaměstnavatele ochránili, udržujeme a pravidelně aktualizujeme tzv. Blacklist - seznam nevhodných stránek, na kterých se vaše kampaň nikdy neobjeví.

Na jakých sociálních sítích bude kampaň vidět?

Všude tam, kde se pohybují uchazeči, které chcete oslovit. Sítě vždy volíme podle cílové skupiny a rozpočtu.

Vytvoříte i grafický návrh?

Ano, vytvoříme.

Vytvoříte i tištěné letáky?

Pokud potřebujete oslovit uchazeče, kteří využívají internet minimálně nebo vůbec, je tištěný leták vhodnou volbou. Vytvoříme pro vás kompletní návrh včetně tiskové přípravy. Vám už jen stačí zaslat soubor do tiskárny, která ho vytiskne.

Jaká jsou opatření proti nevhodným komentářům na sociálních sítích?

Internet a zejména sociální sítě, přitahují různé typy uživatelů. Zvláště obtížní jsou tzv. "trollové", kteří prakticky vylučují jakoukoliv rozumnou komunikaci. Náborové kampaně mohou přitáhnout jejich pozornost. My dáváme pozor, aby jejich příspěvky neproměnili vaše kampaně v přehlídku lidské hlouposti.

Co to znamená vyrobeno s láskou?

Každou náborovou kampaň vytváříme s láskou. Proto se v některých umístěních může objevit informace, že vaši kampaň realizuje Chytrý nábor. Obvykle o tom informuje malý text "Vyrobil s Chytrý nábor".

Je možné dělat úpravy během kampaně?

Drobné úpravy ano. V případě rozsáhlejších změn, které výrazně změní cílovou skupinu, doporučujeme vytvořit novou kampaň.

Nemáme vlastní náborové video, ale chtěli bychom nějaké využít.

Můžete si vybrat z našich šablon a hudebních doprovodů. Video vám vytvoříme na míru.

Mám víc pozic, stačí jedna kampaň?

Záleží na cílové skupině. Pokud obsazujete více pozic a požadavky na uchazeče se podobají, bude možná stačit jedna kampaň. Pokud se požadavky výrazně liší, doporučujeme rozdělení na více kampaní, abychom mohli oslovit tu správnou cílovou skupinu uchazečů.

Mám stejnou pozici ve více lokalitách, stačí jedna kampaň?

Záleží na počtu lokalit a na velikosti cílové skupiny. Pokud je lokalit příliš mnoho, rozdělí se rozpočet na tak malé části, že to ztrácí význam. V takovém případě doporučujeme rozdělení na více kampaní, aby bylo zajištěno oslovení dostatečného počtu uchazečů.

Co když nemám kariérní stránku?

Stránku vám vytvoříme na míru.

Uvidí mě uchazeči na chytrých telefonech?

Ano, všechny kampaně vytváříme tak, aby je viděli vhodní uchazeči nezávisle na tom, zda používají počítač, tablet nebo chytrý telefon.

Co když hledám zaměstnance průběžně po celý rok?

Nejlepší způsob jak budovat značku zaměstnavatele jsou právě dlouhodobé náborové kampaně. Ty působí na uchazeče kontinuálně, budují povědomí o Vaší společnosti a pomáhají zejména v případech, kdy uchazeči nechtějí měnit práci hned, ale pouze o změně uvažují.

Mám specifické požadavky, pomůžete mi?

Kontaktujte nás. Rádi vám pomůžeme.